Din gândirea noului inspector şcolar general adjunct Cătălin Spiridon:
„Faptul că în ultimii ani se înregistrează un procentaj în uşoară scădere a absenţelor per elev poate fi urmarea faptului că elevii sunt mai preocupaţi de şcoală, că familia e mai aproape de procesul instructiv-educativ şi de formarea copiilor pentru societate şi de faptul că populaţia şcolară e în scădere, astfel că cei care sunt acum în şcoală sunt mai preocupaţi de propria formare.“
Remarcăm acuitatea şi realismul analizei:
1. "elevii sunt mai preocupaţi de şcoală";
2. "familia e mai aproape de procesul instructiv-educativ..." bla, bla, bla;
3. "cei care sunt acum în şcoală sunt mai preocupaţi de propria formare".
Remarcăm acuitatea şi realismul analizei:
1. "elevii sunt mai preocupaţi de şcoală";
2. "familia e mai aproape de procesul instructiv-educativ..." bla, bla, bla;
3. "cei care sunt acum în şcoală sunt mai preocupaţi de propria formare".
Pe lângă viziunea înaintată putem observa şi exprimarea elevată: "Faptul ... poate fi urmarea faptului... şi de faptul că..."
Ce mai! Limpezime în gândire şi exprimare! Logică matematică! Noua generaţie de lideri! Suntem salvaţi!
Ce mai! Limpezime în gândire şi exprimare! Logică matematică! Noua generaţie de lideri! Suntem salvaţi!
Textul în original poate fi citit aici.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Scrie aici.